U bent nu hier: Home » Noord-Brabant

Accountant Noord-Brabant

Hieronder vindt u een overzicht van alle accountants in Noord-Brabant. Voor een overzicht van accountants per plaats in de provincie Noord-Brabant, ga naar accountants Noord-Brabant. Of ga naar direct contact met accountants om via één e-mail in contact te komen met meerdere accountants tegelijk.

Couteaux Business Valuation & fiscale begeleiding bedrijfsopvolging
1 2 3 4 » »»

OOvB adviseurs en accountants Heesch

De la Sallestraat 8, 5384 NK Heesch (Noord-Brabant)
Tel: 0412-612818, Fax: 0412-611549, KvK: -
OOvB adviseurs en accountants heeft slechts één doel: onze klanten
terzijde staan, zodat deze zich kunnen concentreren op hun kernactiviteiten, in de wetenschap dat zij een partner hebben waar ze te allen tijde op kunnen rekenen. Een partner die men kan betitelen als betrokken, betrouwbaar en bekwaam.
Onze persoonlijke benadering en de betrokkenheid bij het reilen en zeilen van onze cliënten is voor ons de voorwaarde voor een lange en succesvolle samenwerking. Het gaat immers om meer dan alleen de cijfers.
Accountancy, Fiscaal advies, Juridisch advies, Bedrijfseconomisch advies,
Personeel & Organisatie, Begeleiding van startende ondernemers
Openingstijden
Maandag: 08:30 - 17:00
Dinsdag: 08:30 - 17:00
Woensdag: 08:30 - 17:00
Donderdag: 08:30 - 17:00
Vrijdag: 08:30 - 17:00
Zaterdag: gesloten
Zondag: gesloten

* Buiten kantoortijden enkel op afspraak.

Sociale media:
Afbeelding › OOvB adviseurs en accountants Heesch

OOvB adviseurs en accountants Uden

Sportlaan 1, 5404 NM Uden (Noord-Brabant)
Tel: 0413-820429, Fax: -, KvK: -
Het zakelijk succes van OOvB adviseurs en accountants gaat terug tot bijna
50 jaar geleden. De jarenlange ervaring en de gebundelde kennis van accountants, fiscalisten, juristen en bedrijfseconomische adviseurs heeft geleid tot een solide reputatie bij vele klanten uit het MKB, vrije beroepsgroepen, ‘non profit’ organisaties en agrarische ondernemers. Al deze klanten vertrouwen op onze betrokkenheid en deskundigheid. Op administratief, bedrijfseconomisch, fiscaal en juridisch vlak. Daarvoor zetten zich meer dan 100 deskundige professionals in. Dag in dag uit.
Met onze vijf vestigingen in Cuijk, Wijchen, Wanroij, Nistelrode en Boekel zijn wij diepgeworteld in de regio en weten we wat onze klanten beweegt. Op zakelijk vlak én privé wanneer dat aan de orde is. Deze betrokkenheid wordt gewaardeerd.

Heeft u interesse in een nadere kennismaking met de adviseurs en accountants van OOvB? Dan nodigen wij u graag uit om een kijkje te nemen op onze website www.oovb.nl. Natuurlijk kunt u ook direct contact opnemen voor een vrijblijvende kennismaking met één van onze vennoten. Wij staan graag voor u klaar.
Accountancy, Fiscaal advies, Juridisch advies, Bedrijfseconomisch advies,
Personeel & Organisatie, Begeleiding van startende ondernemers, Subsidies, Bedrijfsfinancieringen
Openingstijden
Maandag: 08:30 - 17:00
Dinsdag: 08:30 - 17:00
Woensdag: 08:30 - 17:00
Donderdag: 08:30 - 17:00
Vrijdag: 08:30 - 17:00
Zaterdag: gesloten
Zondag: gesloten

* Buiten de genoemde openingstijden zijn we bereikbaar op afspraak.

Sociale media:
Afbeelding › OOvB adviseurs en accountants Uden

OOvB adviseurs en accountants Wanroij

Bus 8, 5446 PK Wanroij (Noord-Brabant)
Tel: 0485-452817, Fax: 0485-454638, KvK: -
OOvB adviseurs en accountants heeft slechts één doel: onze klanten
terzijde staan, zodat deze zich kunnen concentreren op hun kernactiviteiten, in de wetenschap dat zij een partner hebben waar ze te allen tijde op kunnen rekenen. Een partner die men kan betitelen als betrokken, betrouwbaar en bekwaam.
Onze persoonlijke benadering en de betrokkenheid bij het reilen en zeilen van onze cliënten is voor ons de voorwaarde voor een lange en succesvolle samenwerking. Het gaat immers om meer dan alleen de cijfers.
Accountancy, Fiscaal advies, Juridisch advies, Bedrijfseconomisch advies,
Personeel & Organisatie, Begeleiding van startende ondernemers
Openingstijden
Maandag: 08:30 - 17:00
Dinsdag: 08:30 - 17:00
Woensdag: 08:30 - 17:00
Donderdag: 08:30 - 17:00
Vrijdag: 08:30 - 17:00
Zaterdag: gesloten
Zondag: gesloten

* Buiten de openingstijden werken wij op afspraak.

Sociale media:
Afbeelding › OOvB adviseurs en accountants Wanroij

René de Bonth Administraties en Belastingadviezen

Jonkheer de la Courtstraat 1, 5251 JD Vlijmen (Noord-Brabant)
Tel: 073-5119038, Fax: -, KvK: -
Administratiekantoor en belastingadviseur met dat al ruim 30 jaar
ondernemers in de regio Waalwijk en Den Bosch begeleidt bij hun weg naar succes!
Aangifte inkomstenbelasting, Bedrijfseconomisch advies, Loonadministratie,
Aangifte omzetbelasting, Fiscale advisering, Interim-finance, Administratie verwerken, Startersbegeleiding
Openingstijden
Maandag: 08:00 - 16:45
Dinsdag: 08:00 - 16:45
Woensdag: 08:00 - 16:45
Donderdag: 08:00 - 16:45
Vrijdag: 08:00 - 16:45
Zaterdag: gesloten
Zondag: gesloten

* Afspraak buiten onze openingstijden is ook mogelijk

Sociale media:
Afbeelding › René de Bonth Administraties en Belastingadviezen

Administratiekantoor R.G. van der Poel

Postbus 11, 5397 ZG Lith (Noord-Brabant)
Tel: 06-48714941, Fax: -, KvK: 244 49 979
Uw boekhouding volledig verzorgd al vanaf € 500,= per jaar!!!


Administratiekantoor R.G. Van der Poel verzorgt voor zzp-ers en kleine bedrijven, alle denkbare werkzaamheden op het gebied van administratie en belastingen.

Het administratiekantoor is een eenmanszaak en er is ruim 10 jaar financiële ervaring in huis.

Het werk kan door u worden gebracht, opgestuurd naar het postbusadres of tegen meerprijs bij u worden opgehaald.

Wat kan Administratiekantoor Van der Poel voor u betekenen:

Persoonlijke aandacht!! Het zal bij u bij mij niet gebeuren dat u een rekening krijgt voor
het telefoontje wat u naar mij pleegde voor een vraag over uw boekhouding of gerelateerde zaken.

Bereikbaarheid! Ik ben 7 dagen in de week bereikbaar. Ik begrijp dat u meestal doordeweeks
moet werken, dus kunnen wij ook in het weekend of 's avonds een afspraak maken.

Mijn werkzaamheden voor u kunnen bestaan uit:

- boekhouding verzorgen van A tot Z
- aangiftes verzorgen, BTW-aangifte, winstaangifte, loonbelasting
- loonadministratie verzorgen; al voor € 5,= per personeelslid per maand
- rapportages maken
- jaarrekening
- calculaties verzorgen
- facturatie
- debiteuren/crediteuren beheer
- overige financiële werkzaamheden


Tarieven:

Voor de boekhouding geldt een tarief per boeking, zodat van te voren voor u duidelijk is, wat u per jaar kwijt zult zijn aan de boekhouding en elke maand of elk kwartaal een vaste factuur krijgt, bijvoorbeeld:

Een boekhouding met, tussen de 150 en 300 boekingen ( bonnen, betalingen, etc) kost € 480,= per jaar, excl. BTW.
Daar komt dan 4x een kwartaalaangifte bij voor de BTW, dat is € 100,=
en de jaarrekening opstellen plus de winstaangifte maken, kost € 150,=.

Totaal komt u dan op € 730 ,= excl. BTW per jaar en is alles geregeld.

Heeft u een hele kleine boekhouding ( tot 75 mutaties per jaar), dan is er al een tarief van € 500,= excl. BTW per jaar. Of indien het maar een paar uur werk per jaar is, gewoon op uurbasis.

Voor de facturering, debiteuren/crediteuren en overige financiële werkzaamheden, hanteer ik een uurtarief van
€ 30,= excl. BTW

Voor meer informatie kunt u terecht op de website of kunt u telefonisch contact met me opnemen voor een vrijblijvend (kosteloos) gesprek.

Graag tot ziens!
Boekhouding / administratie, BTW aangifte verzorgen, Jaarrekening
opstellen, Winstaangifte indienen, Salarisadministratie verzorgen, Facturatie, Fiscaal advies, Vervanging bij u op kantoor, VPB aangifte, Startersadviesgesprek
Er wordt gewerkt op afspraak.
Sociale media:
Afbeelding › Administratiekantoor R.G. van der Poel

Marc Couteaux FA RAB

Kruburg 76, 5632 PJ Eindhoven (Noord-Brabant)
Tel: 06-51299647, Fax: -, KvK: 17198663
Marc Couteaux is zelfstandig en onafhankelijk en richt zich op:
Belastingzaken - Boekhouding - Jaarrekening - Financiële planning - Bedrijfswaardering. Hier heeft hij inmiddels ruim 35 jaar ervaring in. Zijn doel is ervoor te zorgen dat u kan ondernemen, en gebruik kan maken van alle fiscale mogelijkheden. Bent u ondernemer met een eenmanszaak, een vof, een maatschap of een BV en u zoekt een fiscaal accountant, neem dan nu contact op.
Belastingzaken, Boekhouding - Specialist software e-boekhouden,
Jaarrekening (gratis bij afname BV pakket), Financiële planning, Bedrijfswaardering - business valuation, Begeleiding en advies bij aan- en verkoop van bedrijven, Fiscale en juridische herstructurering van bedrijven
Er wordt gewerkt op afspraak.
Sociale media:
Afbeelding › Marc Couteaux FA RAB

Accountantskantoor Binnekamp

Hoge Ham 128, 5104 JK Dongen (Noord-Brabant)
Tel: (0162) 322 666, Fax: -, KvK: 18043152
Voor persoonlijke adviezen bij de jaarrekening, belastingen en salarissen.
Het zijn van meerwaarde voor de client, Het optimaliseren van de fiscale
mogelijkheden, Het bepalen van de toekomst doelen en realiseren hiervan, Het begeleiden wat de cliënt zelf aan zijn administratie kan en wil doen, Het verwerken van de resterende gegevens, Het samenstellen van de jaarstukken, Het adviseren in en verzorgen van alle belastingen, Het verzorgen van de loonadministratie, Financiële planning, Het zijn van een klankbord voor de klant op alle gebieden
Openingstijden
Maandag: 08:30 - 18:00
Dinsdag: 08:30 - 18:00
Woensdag: 08:30 - 18:00
Donderdag: 08:30 - 18:00
Vrijdag: 08:30 - 18:00
Zaterdag: gesloten
Zondag: gesloten
Sociale media:
Afbeelding › Accountantskantoor Binnekamp

Van Loon Accountants B.V.

Biesven 1a, 5595 DD Leende (Noord-Brabant)
Tel: 040-2265404, Fax: -, KvK: -
Klein, maar met de kracht van een groot accountantskantoor. Bij ons bent u
verzekerd van een persoonlijke service en een doelgerichte aanpak. Doordat wij tevens samenwerken met de beste specialisten uit verschillende vakgebieden krijgt u bij ons altijd het advies dat u nodig heeft.

Kortom het beste van twee werelden!
Diensten onbekend
Openingstijden onbekend
Sociale media:
Afbeelding › Van Loon Accountants B.V.

Administratiekantoor PTFS

Minervum 7065B, 4817 ZK Breda (Noord-Brabant)
Tel: 076-5816681, Fax: n/a, KvK: 20143275
Wilt u uw administratie uitbesteden? Kies voor een tijdsbesparing en weet
zeker dat uw financiële administratie in juiste handen is bij PTFS. Een goed georganiseerde financiële administratie biedt houvast en geeft inzicht. Deze kennis en inzichten benutten we graag om u te helpen met ondernemen. Zo dragen wij bij aan het succes van uw bedrijf en heeft u meer tijd om u te richten op het ondernemerschap.

PTFS zorgt dat uw administratieve zaken op orde zijn en blijven. Met de online oplossing Twinfield maken we uw boekhouding altijd en overal inzichtelijk. We doen uw aangiftes, stellen rapportages op en zorgen dat u geen onnodige kosten maakt.

PTFS is een administratiekantoor in Breda en verzorgt uw financiële administratie, boekhouding, jaarrekening, deponeringsstukken, belastingaangifte, loonaangifte, vennootschapbelasting, salarisverwerking, managementrapportages, analyses en meer. Financiële dienstverlening in Brabant.
Boekhouding, Jaarrekening, BTW-aangifte, VPB-aangifte, Financiële
rapportages, Financiële administratie
Openingstijden
Maandag: 08:30 - 17:00
Dinsdag: 08:30 - 17:00
Woensdag: 08:30 - 17:00
Donderdag: 08:30 - 17:00
Vrijdag: 08:30 - 17:00
Zaterdag: gesloten
Zondag: gesloten
Sociale media:
Afbeelding › Administratiekantoor PTFS

KALB Accountants

Den Dries 5, 5552 CL Valkenswaard (Noord-Brabant)
Tel: 040-2014517, Fax: 040-2014551, KvK: 17088702
UW BEDRIJF IN TOPCONDITIE


Wie in topconditie is, presteert beter. Op het sportveld én bij het ondernemen. Kalb Accountants & Adviseurs helpt u om uw onderneming topfit te houden. Onze accountants en adviseurs zijn thuis in alle takken van sport. Een uitstekend getrainde ploeg met spierballen en uithoudingsvermogen: De perfecte sparringpartner voor ondernemers.

ACTIVITEITEN

Accountants
Onze registeraccountants (RA) en accountant-administratieconsulenten (AA) werken gezamenlijk aan samenstellings- beoordelings- en controleopdrachten. Ook administratieve organisatie, administratieve automatisering, fusies en overnames behoren tot de werkzaamheden, veelal in nauw overleg met de belastingadviseurs.

Salarisadviseurs
Onze salarisadviseurs maken uiteraard salarisstroken, aangiften loonheffing en ziek- en hersteldmeldingen. Maar we zijn ook adviseur: we stellen arbeidsovereenkomsten op, maken pro-forma salaris(kosten)berekeningen en adviseren u bij allerlei personeelsproblematiek zoals ontslagaanvragen. Ook begeleiden wij u adequaat en kundig bij boekenonderzoeken van UWV en fiscus, waarbij wij desgewenst vooraf een quickscan (risico-analyse) verzorgen van uw salarisadministratie.

Administrateurs
Invoeren van financiële administraties per maand, kwartaal of per jaar: snel, vakkundig en persoonlijk. Tevens verzorging van uw aangiften omzetbelasting.

Belastingadviseurs
Onze belastingadviseurs adviseren en begeleiden bij bedrijfsopvolging, reorganisaties, herstructureringen, overnames, fusies en grensoverschrijdende activiteiten. Ook verzorgen zij financiële planning, tax- en successieplanning en voeren zij fiscale procedures.

Overname-adviseurs
Wij treden op als adviseur bij overnames en fusies. Wij kunnen hierbij optreden als belangenbehartiger van de koper, maar uiteraard ook als adviseur van de verkopende partij. Onderdeel van onze werkzaamheden kan zijn de waardebepaling van uw onderneming, het begeleiden van de onderhandelingen, het uitvoeren van due dilligence-onderzoeken en het onderzoeken en optimaliseren van de fiscale consequenties van koop en verkoop.
Diensten onbekend
Openingstijden onbekend
Sociale media:
Afbeelding › KALB Accountants

1 2 3 4 » »»
Couteaux Business Valuation & fiscale begeleiding bedrijfsopvolgingOnline casinoUw advertentie hier? Mail onsUw advertentie hier? Mail ons
Ik kwam, ik zocht, ik vond - Julius Caesar / 47 v.Chr. ;)


© JBB Media | Privacy