Vind accountants door heel Nederland


Of kom direct in contact met accountants via één e-mail!
U bent nu hier: »

Accountant Noord-Holland (3)

Hieronder vindt u een overzicht van alle accountants in Noord-Holland. Voor een overzicht van accountants per plaats in de provincie Noord-Holland, ga naar accountants Noord-Holland. Of ga naar direct contact met accountants om via één e-mail in contact te komen met meerdere accountants tegelijk.

«« « 1 2 3 4 » »»

Wildenberg & Wildenberg Accountants & Belastingadviseurs BV

Cattenhagestraat 13 A, 1411 CR Naarden (Noord-Holland)
Tel: 035 69 47 300, Fax: nvt, KvK: -
Voor onze werkzaamheden wil ik verwijzen naar onze website waar u een
indruk krijgt van onze cultuur en werkwijze.
Diensten onbekend
Openingstijden onbekend
Sociale media:
Afbeelding › Wildenberg & Wildenberg Accountants & Belastingadviseurs BV

Roman Accountants & Adviseurs

Lijzij 44, 1276 GL Huizen (Noord-Holland)
Tel: 06-53385501, Fax: -, KvK: 32106079
Als specialisten hebben wij een persoonlijke, deskundige en betrouwbare
benadering met een no nonsense aanpak. Dit zijn de belangrijkste peilers waarop onze dienstverlening is gebaseerd.

Iedere ondernemer en iedere organisatie is uniek. Uw koers als ondernemer is ons uitgangspunt.

Uiteraard streven wij een kwalitatief hoogwaardige dienstverlening na, met kennis van uw branche tegen een goede prijs.

Wij nemen u de administratie uit handen, zodat u uw energie aan andere zaken kunt besteden.

Hieronder ziet u een overzicht van zaken, die Roman Accountants en Adviseurs u graag uit handen nemen:
- inrichting/verwerking van financiele administraties
- inrichting/verwerking van internetboekhoudingen en het tot stand brengen van koppelingen met telebankieren/internetbankieren
- loonadministraties
- samenstellen van jaarrekeningen en deponeringsstukken Kamer van Koophandel
- verzorgen van tussentijdse rapportages /analyses
- verzorgen van aangiften inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting
- bedrijfseconomische en fiscale adviezen
- begeleiding financieringsaanvragen

Wilt u weten wat Roman Accountants en Adviseurs specifiek voor u kan betekenen?

Neem dan contact op met Igge Roman AA; tel: 06- 533 855 01
email: igge@roman-advies.nl
Postadres: Postbus 321; 1271 AH Huizen (NH)
Bezoekadres: Lijzij 44; 1276 GL Huizen (NH)
Diensten onbekend
Openingstijden onbekend
Sociale media:
Afbeelding › Roman Accountants & Adviseurs

AFICOM Accountants & Adviseurs

Oester 6, 1723 HW Noord Scharwoude (Noord-Holland)
Tel: 0226-318454, Fax: 0226-318694, KvK: 370814530000
Waarmee kunnen wij u van dienst zijn:


AFICOM Accountants & Belastingadviseurs is een zelfstandig accountantskantoor in de regio Alkmaar, Heerhugowaard en Langedijk. We zijn niet alleen accountants en belastingadviseurs maar ook ondernemer naast de ondernemer.

•Administratieve dienstverlening
•Samenstellen/beoordelen jaarrekeningen
•Fiscale dienstverlening
•Salaris-/loonverwerking
•Financiële planning
•Subsidies
•Kopen of verkopen van uw bedrijf
•Startende ondernemers

Administratieve dienstverlening:
Onder administratieve dienstverlening verstaan wij dat wij voor u diverse administratieve taken kunnen verzorgen, zoals het doelmatig (her)inrichten van uw financiële administratie of boekhouding, beoordelen van uw financiële administratie of boekhouding op doelmatigheid en functioneren, het verzorgen van uw financiële administratie of boekhouding of het aanbieden van internetboekhouding, tussentijdse rapportage, per maand, kwartaal of halfjaar en administratieve ondersteuning.

Samenstellen/beoordelen jaarrekeningen:
Bij het samenstellen ofbeoordelen van de jaarrekening blijkt uit uw jaarrekening hoe uw bedrijf het afgelopen jaar heeft gedraaid. Wij stellen voor u deze jaarrekening -bestaande uit een balans, winst- en verliesrekening en een toelichting daarop- samen volgens wettelijke eisen. Als u een BV hebt, moet u de jaarrekening deponeren bij de Kamer van Koophandel. Wij maken hierbij een publicatiejaarrekening. Bij deze financiële verslaglegging en een deskundige interpretatie van uw ondernemingsresultaten zijn onze accountants u graag van dienst.

Fiscale dienstverlening:
Fiscale dienstverlening bespaart u onaangename financiële verrassingen. Fiscale en juridische structuren van ondernemingen zijn vaak ingewikkeld. Dat merkt u al bij de oprichting, tijdens de uitoefening van de ondernemingsactiviteiten en bij overname of opvolging. De overheid maakt het u daarbij ook niet gemakkelijk met complexe wet- en regelgeving die regelmatig verandert. U wilt graag zeker weten dat uw financiële positie voldoet aan de eisen van dit moment. De belastingadviseurs bieden die zekerheid en ondersteunen u bij alle belangrijke belastingaspecten. Hieronder vallen onder meer het belastingstelsel met zijn 3 boxen, de inkomstenbelasting, taxplanning, (her)structureringen van ondernemingen, omzetbelasting, overdrachtsbelasting, loonbelasting en sociale verzekeringen, vennootschapsbelasting, oudedagsvoorziening, erf- en schenkbelasting, vermogensbeheer, begeleiding bij fiscaal-juridische procedures. Onze belastingadviseurs staan u met raad en daad terzijde door het geven van belastingadviezen en besparen u voor onaangename financiële verrassingen.

Salaris-/loonverwerking:
Het verzamelen van gegevens van bestaande en nieuwe medewerkers en het opzetten van uw loonadministratie in ons systeem, het verwerken van de loonadministratie en de bijbehorende loonstroken, het verzorgen van eventuele formulieren ten behoeve van het CBS en assistentie en begeleiding tijdens een eventuele controle door een inspecteur van de Belastingdienst of het UWV. Loonverwerking is meer dan alleen het berekenen van het bruto/netto loon. Een gedegen kennis van onder meer loonbelasting, sociale verzekeringen, arbeidsrecht en verzuimproblematiek is meer dan gewenst. Het verlonen is een maandelijks terugkerend proces waarbij kwaliteit en continuïteit van groot belang zijn. Om onze service op al deze gebieden te garanderen, bieden wij u een servicestructuur aan die bestaat uit de volgende elementen: Een gemotiveerde contactpersoon voor de loonadministratie van uw bedrijf. Deze persoon is uw directe aanspreekpunt en is daarbij op de hoogte van uw loonadministratie. Ten minste één extra contactpersoon die als back-up fungeert en tevens volledig op de hoogte is van uw loonadministratie. Adviseurs op het gebied van loonbelasting, sociale verzekeringen, arbeidsrecht en verzuimproblematiek. Een gestandaardiseerd loonproces met ingebouwde kwaliteitscontrole.

Financiële planning:
Financiële planning optimaliseert uw vermogenspositie. U wilt graag meer weten over uw huidige en toekomstige situatie. Een financiële planning geeft u dit inzicht. Doelstellingen op de korte en (middel)lange termijn realiseert u hierdoor beter. Dankzij onze kennis van de materie en de wetgeving gaan wij creatief om met nieuwe ontwikkelingen, waardoor u alle mogelijkheden werkelijk benut. Onze specialisten begeleiden u onder andere bij de volgende vraagstukken: Hoe is uw huidige en toekomstige pensioenopbouw geregeld? Wat is uw financiële situatie bij arbeidsongeschiktheid? Maakt u al optimaal gebruik van alle fiscale voordelen? Welke fiscale gevolgen heeft de aankoop van een financieel product? Levert de verkoop van de onderneming eigenlijk wel voldoende besteedbaar inkomen op? Wat doet u met uw leningen? Is het verstandig een eigen of ander huis te kopen? Moet u een andere hypotheekvorm kiezen? Hoe kunt u opgebouwd vermogen zo voordelig mogelijk fiscaal overdragen aan uw erfgenamen? Is een wijziging van de huwelijkse voorwaarden nodig of niet? Biedt een lijfrente een hoger rendement dan beleggen in box 3? Hoeveel levert een optiestrategie precies op? Moet de bedrijfsstructuur veranderd worden? Zijn uw privézaken al geregeld en beleggingen en pensioenen ook buiten de zaak gebracht? Een goede financiële planning is in uw belang en heeft bij ons de hoogste prioriteit.

Subsidies:
De gulden stelregel bij de aanvraag van subsidie luidt: Vraag geen subsidie aan om de subsidie zelf, maar vraag deze aan omdat u meent dat het voor de verdere ontwikkeling van uw bedrijf van belang is. Subsidies zijn gebaseerd op wetgeving. Maar wetten veranderen voortdurend en daarmee dus ook subsidieregelingen, Onze specialisten helpen u het juiste subsidiepad te bewandelen. Wanneer komt u voor subsidie in aanmerking? Hoewel deze vraag moeilijk is te beantwoorden, zijn er natuurlijk wel enkele indicaties te geven: Hebt u een productiebedrijf dat regelmatig nieuwe producten of productiemethoden ontwikkelt? Bent u van plan nieuw personeel via het UWV Werkbedrijf (voorheen het CWI) aan te trekken? Wilt u de milieuoverlast beperken en is daarvoor een onderzoek of een investering vereist? Indien een van deze indicaties van toepassing is op uw situatie dan is het zeker de moeite waard de mogelijkheden door onze specialisten te laten onderzoeken.

Kopen of verkopen van uw bedrijf:
Staat u op het punt om uw bedrijf te verkopen? Dan hebt u behoefte aan iemand die u met raad en daad terzijde staat. Wij weten wat er allemaal bij komt kijken. Ook voor het kopen van een bedrijf kunt u gebruik maken van de expertise van ons kantoor. Wij kijken tijdens het hele proces met u mee. Van af de voorbereiding tot en met het overdrachtsmoment.

Startende ondernemers:
Succesvol een eigen bedrijf starten? U wordt starter en vertaal uw idee in een ondernemingsplan. Het ondernemingsplan is een belangrijk instrument voor de bedrijfsuitoefening. Welke zaken spelen een rol bij het slagen van uw bedrijf? Zijn de plannen haalbaar? Wat gaat u doen, waar gaat u zich vestigen? Welke en hoe gaat u uw product of dienst verkopen? Welke rechtsvorm (eenmanszaak, VOF, CV of BV) kiest u? Welke winst minus belastingen moet u maken om privé rond te komen? Hoeveel geld is er nodig om de plannen te realiseren? Wij kunnen u van dienst zijn bij het opstellen van een investerings-, exploitatie- en liquiditeitsbegroting. Tevens kunnen wij u begeleiden bij de behandeling van uw kredietaanvraag bij een bank. Voor starters bieden wij onze diensten aan, waarbij wij voor de eerste vier uur een bedrag van € 150 berekenen. Wij bieden u een korting van 25% op onze uurtarieven aan gedurende de eerste twee jaar na inschrijving van uw onderneming bij de Kamer van Koophandel. U wordt in de gelegenheid gesteld een vliegende start te maken. Na deze periode zijn wij uiteraard bereid u een passende offerte aan te bieden.
Diensten onbekend
Openingstijden onbekend
Sociale media:
Afbeelding › AFICOM Accountants & Adviseurs

Van Noort Gassler & Co. Zaandam B.V.

Ronde Tocht 24, 1507 CC Zaandam (Noord-Holland)
Tel: 075-6539999, Fax: 075-6539990, KvK: 34166487
Van Noort Gassler & Co is een accountants- en adviesorganisatie
bestaande uit zes kleinschalige vestigingen. Vanuit onze vestiging in Zaandam bedienen wij het midden- en kleinbedrijf waaronder ook zelfstandigen zonder personeel, stichtingen en particulieren in de Zaanse regio.

Onze grote kracht is het persoonlijke contact. We zijn klein genoeg om het overzichtelijk en persoonlijk te houden en groot genoeg om een breed dienstenpakket aan te kunnen bieden. Korte lijnen, snel schakelen en een brede kijk op het vakgebied, dat kenmerkt onze organisatie. De individuele wensen en verwachtingen van onze cliënten staan bij ons centraal!

Wij zijn aangesloten bij JPA International, een wereldwijd netwerk van onafhankelijke accountants- en adviesorganisaties. Door deze aansluiting kunnen wij u ook grensoverschrijdend van dienst zijn.

Neem contact met ons op voor een kennismakingsgesprek!
Diensten onbekend
Openingstijden onbekend
Sociale media:
Afbeelding › Van Noort Gassler & Co. Zaandam B.V.

Amsterdamsche Accountants & Belastingadviseurs B.V.

Van Boshuizenstraat 12, 1083 BA Amsterdam (Noord-Holland)
Tel: 020-2621881, Fax: 020-2621884, KvK: 34391960
De activiteiten van Amsterdamsche Accountants & Belastingadviseurs B.V.
bestaan uit een accountants- en belastingadviespraktijk. De activiteiten worden uitgevoerd vanuit een goed bereikbaar en representatief kantoor in Amsterdam Buitenveldert. De vennootschap is gehuisvest aan de Van Boshuizenstraat 12, 1083 BA te Amsterdam.

In de accountantspraktijk wordt de volgende dienstverlening aangeboden:
- het uitvoeren van (inter)nationale (non)assurance opdrachten waaronder opdrachten tot het samenstellen van de jaarrekening en (vrijwillige)controle van de jaarrekening (BW 2/IFRS);
- pre audit services;
- overige (non) assurance opdrachten (diverse soorten accountantsverklaringen bijvoorbeeld inleen, prognoses, kredietaanvragen, assurance rapporten etc.);
- advies op het gebied van organisatie, strategie, interne beheersing, begeleiding bij koop en verkoop van aandelen/rechtspersonen;
- (online) administratieve diensten.
De accountantspraktijk is zowel nationaal als internationaal gericht.

In de belastingadviespraktijk wordt de volgende dienstverlening aangeboden:
- (inter)nationale belastingadvisering, waaronder `internationale´ vermogensplanning, herstructureringen, transferpricing, grensoverschrijdende omzetbelasting alsmede overige gerelateerde fiscale advisering;
- aangiftepraktijk voor de omzet-, inkomsten- en vennootschapsbelasting;
- salarisadministratie en de daarbij behorende dienstverlening. Wij voeren salarisadministraties en beperkte HR activiteiten. Wij werken met een online/web-based salarispakket die vanaf ieder gewenste locatie benaderd kan worden. Zowel werkgevers als werknemers kunnen een eigen account krijgen. Werkgevers kunnen op basis hiervan eveneens zelfstandig specifieke werkzaamheden uitvoeren.
Diensten onbekend
Openingstijden onbekend
Sociale media:
Afbeelding › Amsterdamsche Accountants & Belastingadviseurs B.V.

Esclusa Online

Midwouder Dorpsstraat 64, 1679 GD Midwoud (Noord-Holland)
Tel: 0229-202949, Fax: -, KvK: 52002993
Administratie/boekhouding voor starters, eenmanszaken.

Esclusa staat voor:
-persoonlijke aandacht en begeleiding
-afstand geen probleem, kan digitaal
-professionele software
-geen 9-5 mentaliteit
-kleinschalig en betaalbaar
Diensten onbekend
Openingstijden onbekend
Sociale media:
Afbeelding › Esclusa Online

Triangel Accountants B.V.

Robijnstraat 60, 1812 RB Alkmaar (Noord-Holland)
Tel: 072-5411050, Fax: 072-5411051, KvK: 37108174
Wij geven inzicht in de financiële ontwikkeling van uw onderneming, houden
daarbij de fiscale (on)mogelijkheden voor u in de gaten en ondersteunen u (de ondernemer) in iedere levensfase van de onderneming: Start, groei, uitbouw, overname en afronding.

Binnen de Triangel groep bieden wij niet alleen de accountancy-activiteiten (samenstellen van jaarrekeningen en verzorgen van belastingaangiften). U kunt ook bij ons terecht voor financiële planning, vermogensbeheer of het beheer van uw personeelszaken.
Diensten onbekend
Openingstijden onbekend
Sociale media:
Afbeelding › Triangel Accountants B.V.

SELECT bv

Koningin Wilhelminalaan 14, 1411 EM Naarden (Noord-Holland)
Tel: 035-6932171, Fax: -, KvK: 39062305
De taakstelling vanuit SELECT bv bestaat uit Begeleiding en Advisering in
de ruimst mogelijke zin. Als uitgangspunt wordt gekozen om een geheel traject in kaart te brengen en op te lossen. Dat wordt gedaan door als spil op te treden binnen het bedrijf / probleem / uitdaging en indien de expertise niet voldoende aanwezig is, externe partijen (juristen / vermogensbeheer / fiscalisten / assurantieadviseurs en anderen) te betrekken in het proces.

Advies en Begeleiding

Ondernemen is niet eenvoudig en de kans is groot dat u vroeg of laat tegen problemen aanloopt. Wij zien het als een uitdaging om u daarbij te ondersteunen. Dankzij onze ervaring kunnen wij u helpen bij het maken van de juiste beslissingen.

Accountancy en Belastingen

De financiële administratie vormt het hart van veel organisaties. Het is van groot belang dat deze goed geregeld is. U kunt de administratie met een gerust gevoel aan SELECT bv overlaten. Tevens kunnen wij u van dienst zijn bij allerhande fiscale vraagstukken.

Beheer en Management

SELECT bv kan u ook van dienst zijn bij de strategische bedrijfsvoering van uw organisatie. Hierbij valt te denken aan reorganisaties of het tijdelijk innemen van de positie van algemeen/financieel directeur.
Diensten onbekend
Openingstijden onbekend
Sociale media:
Afbeelding › SELECT bv

WEA Accountants & Adviseurs

Postbus 20, 1775 ZG Middenmeer (Noord-Holland)
Tel: 0227-513333, Fax: 0227-513311, KvK: -
WEA (Alkmaar, Uitgeest en Middenmeer) is in Noord Holland een middelgroot
kantoor (85 FTE) en heeft, naast accountancy en belastingadvies, vele specialisaties in huis, zoals:
-arbeidszaken en personeelsadvies
-automatiseringsadvies
-juridisch advies
-mediation
-subsidieadvies
-windenergieadvies
-Audit
Diensten onbekend
Openingstijden onbekend
Sociale media:
Afbeelding › WEA Accountants & Adviseurs

Gewoon Accountants & Adviseurs

Dokweg 27/B, 1976 CA IJmuiden (Noord-Holland)
Tel: 0255-522754, Fax: 0255-522224, KvK: 34290748
Accountants & Belastingadviseur - Corporate Finance -
Administratiekantoor
Diensten onbekend
Openingstijden onbekend
Sociale media:
Afbeelding › Gewoon Accountants & Adviseurs

«« « 1 2 3 4 » »»
Online casinoUw advertentie hier? Mail onsUw advertentie hier? Mail onsUw advertentie hier? Mail ons
Ik kwam, ik zocht, ik vond - Julius Caesar / 47 v.Chr. ;)


© Webdesign Noord-Holland by JBB Media